Direktlänk till inlägg 12 februari 2015
Vi arbetar i åk 5 med ett tema om internet och media. Eleverna är indelade i grupper och tränar resonemang utifrån påhittade "fall" där vi kopplar våra rättigheter/skyldigheter på nätet med lagar och mänskliga rättigheter. Här kommer ett exempel.
En av elevernas reflektion efter avslutad lektion i måndags.
-Lis1
Medeltidsarbetet fortsätter och rummet sjuder av aktivitet. Måste bli färdiga, måste skriva om sin del. På f-cafet får ni läsa... ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
|||||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 |
8 |
|||
9 | 10 |
11 |
12 | 13 | 14 |
15 |
|||
16 |
17 |
18 | 19 | 20 |
21 |
22 |
|||
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
||||
|